dissabte, 13 d’octubre del 2012

PRESENTACIÓ

Benvinguts i benvingudes,
Aquesta és la meva primera entrada al meu nou blog creat per l'assignatura "Usos, possibilitats i límits de les tecnologies de la informació i la comunicació". 

Primer de tot faré una presentació de mi per donar la benvinguda al blog.
Em dic Sònia, tinc 18 anys i visc a Horta, un barri de Barcelona. Estic estudiant primer d'Educació Social a la Universitat de Barcelona, al Campus de Mundet. Educació Social perquè vaig pensar en el meu futur professional i sempre he pensat que m'ompliria. Fins ara no m'he equivocat, ja que les petites coses que he fet relacionades amb aquest entorn m'han encantat i m'han fet descobrir altres entorns que no coneixia. El meu treball de recerca realitzat durant el Batxillerat va ser la clau per triar aquesta carrera perquè, tot i el que comporta endinsar-te a un projecte així i les hores que hi dediques, va ser una experiència molt enriquidora, que em va fer entrar en aquest món, i en vaig gaudir molt. Aquest treball el vaig enfocar a l'àmbit de la reinserció laboral de dones internes i exinternes en centres penitenciaris.

Ara que ja m'he presentat espero que gaudiu de les meves publicacions i pugueu dir la vostra afegint comentaris.

Sònia Cuenca i Ginesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada